Impresii Punta Cana - august Georgeana si Liviu

Georgeana si Liviu
Impresii Punta Cana - august

Prinsi intre deadline-uri si agitatia de inceput de toamna de la serviciu, cu greu am gasit un ragaz sa impartasim si altor iubitori de calatorii experienta noastra minunata din Republica Dominicana. Zborul a fost unul lung, obositor, dar este acel gen de oboseala placuta, in care euforia si nerabdarea se impletesc si cand ajungi la destinatie simti efectiv ca totul este ireal.

Am simtit oboseala mai mult la intoarcere. Am coborat din avion si ne-a intampinat aeroportul din stuf din Punta Cana, cel mai "neobisnuit" aeroport pe care l-am vazut vreodata. Resortul Bahia Principe este un colt de rai, iar hotelul la care am stat - Bahia Principe Esmeralda - exceleaza la toate capitolele. Palmieri, apa verde-albastra, mancarea de toate felurile si pentru toate gusturile (dominicanii exceleaza la capitolul fructe, bananele, ananasul si nuca de cocos sunt mai bune decat in orice loc), restaurantele care se ridica chiar si la inaltimea celor mai exigenti clienti... ritmuri de merengue si bachata, pina colada, cuba libre, dansatori exotici... toate acestea te fac sa simti ca timpul sta in loc.

A fost prima vacanta in care nu ne-am dat seama cand a trecut timpul. Ne-am intors mai bogati spiritual si ne-am hranit efectiv cu energia si buna dispozitie a oamenilor de acolo (care sper sa ne ajunga pana la urmatoarea vacanta). Punta Cana nu este doar o destinatie de relaxare, mancare si plaja, de genul celor All Inclusive, ci este un loc in care afli foarte multe lucruri despre o alta cultura. Sunt foarte multe excursii optionale pe care poti sa le faci si care transforma vacanta de relaxare intr-una perfecta, adaugand acele ingrediente necesare care fac diferenta. Noi am ales sa mergem sa inotam cu delfinii, am facut putin snorkeling si avem un CD cu fotografii cu noi 2 si delfinul care ne-a intampinat, pe numele "ei" Audrey.

Am vazut si modul de viata al localnicilor si am "gustat" cateva dintre bogatiile tarii - trestia de zahar, cacao, bananele, romul. Insula Saona merita si ea vizitata, un loc unde plaja cu nisip fin si verdele-albastrui al Marii Caraibelor te fac sa uiti de orice griji. Am vizitat si capitala Santo Domingo, un loc plin de istorie, si am aflat cateva lucruri despre Cristofor Columb. Am profitat la maximum de zilele de vacanta si de frumusetile locului. Multumim Eturia pentru o vacanta de vis si pentru ca, intr-adevar, totul nu numai ca s-a ridicat la nivelul asteptarilor, dar le-a si depasit! Acum nu ne ramane decat sa ne gandim la urmatoatea destinatie...